Зруб Студія Зрубів Сергія Озерного

Студія Зрубів Сергія Озерного

Tagged with зруб

Існує така концепція, коли відомих архітекторів запрошують спроектувати якісь об’єкти однакової функціональності. Зрозуміло, кожен будує в своєму оригінальному стилі. Наприклад, реалізований проект автобусних зупинок від відомих архітекторів в австрійському селі. Або міні готельні номери в будинках на деревах авторства модних архітекторів.

Добре б взяти шматок землі під Києвом або Мінськом, та й побудувати село з зрубів мрії двадцять першого століття. Заха Хадід вже не з нами, але є Норман Фостер, Френк Гері, Сантьяго Калатрава, Річард Роджерс, Ренцо Піано і інші.

Гарантовано – пам’ятка світового рівня.

Але, на жаль, у нас в моді будівництво бездарних льодових палаців в райцентрах.

розповісти:

«Будівельник з невеликим будівельним досвідом або при слаборозвинених здібностях до цього виду діяльності частіше йшов по шляху повтору вже відомих, часом архаїчних рішень. При відсутності достатніх коштів на будівництво також приймалися спрощені варіанти планувальних і конструктивних схем, що сприяло досить тривалого використання в народній архітектурі Білорусі прийомів, рішень і форм, характерних попереднім історичним періодам ».

Автор пише про кінець дев’ятнадцятого століття, про срубостроеніе і дерев’яне зодчество Білорусі. Давайте подумаємо, порівняємо і подивимося, що змінилося за минулі 140 років.

Дозволю собі інтерпретувати авторський текст, застосувати його до сьогоднішніх днів, отже:

споживачздуженевеликимжиттєвимдосвідом або при слаборозвиненихрозумовихздібностях добудь-якоговиду діяльності частішейдепо шляху повтору вже відомих, часом архаїчних рішень. При відсутностірозуму ідостатніхпрагнень до розумової діяльності і розвитку приймаютьсяспрощені варіанти планувальних і конструктивних схем, щосприяєдосить тривалого використання всучасномународній архітектурі Білорусі прийомів, рішень і форм, характерних попереднім історичним періодам.

Друзі, як вам? ИМХО досить точно описана ситуація в приватному житловому будівництві Білорусі першої половини ХХІ століття.

Так, звичайно – точно, але з припущеннями, використаними задля збереження моноліту стилю і цитати.

Моя інтерпретація цитати упускає важлива зміна, характерне для нашого часу:

– сучасна вітчизняна еліта і забезпечені люди не страждають проблемою «При відсутності достатніх коштів на будівництво». але – будують собі виняткове лайно, бо вони відповідають інтелектуальному рівню плебсу кінця XIX століття;

Ці клізми-Міркування навіяні сучасним буттям і прекрасної книгою Сергачёва С.А. Народне зодчество Білорусі, Історія і сучасність ISBN 978-985-11-0873-8.

Знаю, серед мільйонів відвідувачів цього блогу, є пара-трійка людей, які вміють читати. Спеціально для них, для затравки, сторінка цілком:

Пролетаріату (і сучасної еліти Білорусі) похуй, а мені похуй пролетаріат і така Іліт .

розповісти:

Історія білоруського приватного житлового будівництва вчить нас – на землях колись Великого Князівства нашого Литовського існували два основних типи подвір’я:

– рядний (лінійний, погонний);

Вінкового тип подвір’я характеризується замкнутим зовнішнім периметром, що складається з будівель різної функціональності, своєю загальною формою що утворюють закритий внутрішній двір. Вінкового подвір’ї дуже давнє, початок свого формування бере ще в залізному столітті і має явно виражений оборонний характер (1), (2). Автор має реалізовані проекти в зазначеному стилі, але розмова і вивчення оних, справа майбутніх днів.

Сьогодні ми розглянемо сучасну інтерпретацію рядного (лінійного, погонного) подвір’я. Уже сама назва подвір’я, однозначно характеризує його як – збудовані в одну лінію будови. Хата, хлів, сіни, кліть, комора, камора, повітку, пташник, пріістопка, істопка. Сумарна довжина будівель рядного подвір’я могла досягати сорока метрів.

Сьогоднішній час (з точки зору формоутворення приватного подвір’я) характеризується третім недотіпом – хаотична забудова. Мінуси такого підходу особливо очевидні в умовах вкрай обмежених розмірів земельних ділянок в сучасній Білорусі . Хаотично розташовані на малому наділі – будинок, баня, альтанка, гараж / навіс для автомобіля і споруда катастрофічно урізують і без того обмежені можливості території. Всі об’єкти повинні бути з’єднані між собою доріжками, саме вони (в купе з вимощеннями окремо розташованих будівель) з’їдають всю площу землі. Так, сьогодні ми не женемося за кожною зайвою сотнею під бульбу або грядки, але – естетичне і функціональне (пограти з дітьми / онуками в футбол) задоволення від просторого газону ніхто не відміняв. Якщо між розрізненими об’єктами (на додачу до всього) посаджені дерева, місця не залишається зовсім.

Описані вище проблеми мені треба було вирішити при проектуванні зрубу «Перехрестя» на земельній ділянці площею 722 квадратних метра (7,2 сотки).

Уладальнік сфармуляваў прості и відавочни Запитів – об’єкт повинен включати в себе:

– будинок з трьома спальнями і кабінетом;

– тусовочне простір на свіжому повітрі під дахом;

– навіс для автомобіля;

– вуличний кінотеатр, театр для дитячих активностей;

При всьому цьому проект запланований як бюджетний, що не панський маёнтак .

Автор пішов простим шляхом – якщо чогось мало, треба перетнути і об’єднати це мале з іншого сутністю, явивши світу нову якість того й іншого.

Так народилася ідея перехрестя. перетнути (Задіагоналіть) територію – будинком. Перехрестя – будинок перетинає земельну простір, а свобода землі і природи перетинає лінійний будинок через наскрізну терасу першого поверху. Тим самим народжуючи і об’єднуючи простір перед і за будинком.

На зображенні зверху:

2 – гостьовий будинок / лазня;

3 – наскрізна тераса;

Тепер вмажемо практикою в морду теорії.

Загальна площа будинку скромна і дорівнює 175,4 квадратним метрам, включаючи дві тераси по двадцять дев’ять квадратів.

Тераса першого поверху має вуличним каміном і завидною функціональністю. Посидіти в міжсезоння біля каміна на свіжому повітрі – безцінне. У зимовий час вона може служити критої паркуванням, щоб вранці не соскребать іній і не змітати сніг з автомобіля.

Екран і проектор народжують повноцінний і просторий кінотеатр на терасі. Друзі оцінять і розділять спортивні пристрасті, присмачені розливним пивом з цього крана біля барної стійки.

Наскрізна тераса об’єднує парадний зовнішній простір з інтимним внутрішнім двором.

Входи в будинок і лазню розташовані всередині тераси, що може бути зручніше?

Баня має просторим холом, парної і санвузлом з ванною і душем. Маленька сходи ведуть в дві гостьові спальні, забезпечені виходом на терасу другого поверху.

Маленький лінійний будинок, який володіє повноцінним гостьовим будинком з двома спальнями. Завжди приємно запросити погостювати друзів на кілька днів, не ущемляючи їх і себе в комфорті.

Перший поверх основного будинку має простору кухню-їдальню, санвузол і кабінет боса. Грунтовна сходи ведуть в маленький хол другого поверху з якого відкриваються три спальні, головна з яких має в своєму розпорядженні виходом на терасу другого поверху, де влітку дуже романтично спати на свіжому повітрі.

Маленький і бюджетний зруб може бути комфортним і респектабельним, якщо його проектує Студія Сергія.

Крім перерахованих вище достоїнств «Перехрестя» знаменитий новаторським палітуркою Озерного і покрівлею шашка з алюмінію .

(1) Нариси з археології Білорусії. Ч. 1. Мінськ, 1970. С. 154; Поболь Л. Д.

(2) Слов’янські старожитності Білорусії. Мінськ, 1971. С. 62; Загорульскій Е. М. Давня історія Білорусі. Мінськ, 1977. С. 130-131.

розповісти:

… в сенсі Мойсея Хацкелевіча, а ще раніше – Мовша Хацкелевіча Шагала. Так-так, звичайно, картина геніального земляка називається «Синій Дім», а зовсім не сгрн Але, це лише відбиток часу, бо – сто років тому всі будинки були дерев’яними. Напиши Марк цю картину сьогодні, вона неодмінно іменувалася б «Синій Зруб».

Не будемо гадати над творчим задумом автора картини. Зрозуміємо головне – синіх будинків сто років тому не було, але цей, народжений геніальним уявою і возлёгшій під його рукою на полотно, воістину прекрасний.

Мовша Хацкелевіч дивним чином передбачив, іншими словами – сформулював творчу необхідність, появи студії Зрубів з її яскравими, незабутніми роботами.

Творчість Мойсея Хацкелевіча знайоме мені менш ніж поверхово, яке ж було здивування, побачити картину «Синій Дім» місяцем пізніше після завершення проекту «Магія Кіно» .

Колір, геометрична форма, відстороненість від смаків сучасників … Все схоже. Зверніть увагу на картину, синій будинок стоїть на відстані від міста, за рамками загальноприйнятих, побитих пристрастей і пристрастей, їх розділяє прірва річки.

Шагал передбачив не тільки студію. але і сучасний світ. Синій будинок відкритий і безбрежен навколишнього його територією. Далекий місто за річкою обороняється синім же глухим парканом з профнастилу, як фортечною стіною. Очевидно, міста не огороджувалися саме таким спільним парканом в ті (та й в ці роки). Більше того, в центрі міста ми бачимо сині дахи з металочерепиці (а з чого ще?).

Супрацьстаянне Дабра и зла, Талент и бясталентнасці – вічна, як и само жиццё.

розповісти:

Черговий скромний прорив Озерного в майбутнє срубостроенія являє собою зруб «Магія Кіно».

Будь-яка ідея, як і Великий вибух, народжується з однією єдиною точки, з крупиці розуму.

Люблю Кіно, люблю людей, для яких проектую і строю будинку, так чому б не поєднати дві любові в одній? Вирішено.

Уважний читач запитає: в чому магія і де кіно? Відповідь проста – всі лінії цього зрубу, як в горизонтальній, так і у вертикальній площинах, виходять з однієї маленької точки. Рівно так магія кіно променем з кінопроектора спрямовується на екран.

Ось він – кіноекран, по одну сторону якого – глядач, по іншу – творці, скульптори власного життя, які будуть жити в цьому будинку.

Екран головного фасаду, як і кінематограф, відображає три витоку, без яких немислимо кіно:

– ПРАВДА справжніх вікон в волошкових наличниках;

– БРЕХНЯ сірих фальш вікон;

– містифікація віконних рам, за якими ми бачимо тіло зрубу;

Повернемося на мить з магії кіно в практичну реальність. Площа внутрішнього простору будинку становить розумні 202,6 квадратних метра.

При бажанні, другий поверх може містити шість спалень, але ми вчинили інакше. Головна спальня включає в себе:

– спальня 16,67 м2;

– гардероб 11,60 м2;

– ванна кімната 11,29 м2;

Зрозуміло, все приміщення забезпечені просторими вікнами.

Далі йдуть дві дитячих спальні, вже вибачте хлопчики, але – спальня дівчинки обов’язково повинна бути з шикарним джакузі. Так і є.

Дитячі приміщення симетричні батьківським, але – розташовані в іншому крилі, що безсумнівно додає комфорту молодим батькам на шляху прагнення до поповнення сімейства.

Перший поверх скромний і працьовитий, незважаючи на свою готовність прийняти саму гучну вечірку. Два крила утворюють величезну кухню-їдальню і хол рівних площ 30,51 квадратних метрів. Між ними причаїлося унікальне тусовочне простір з каміном і диванами навколо столу площею 12,11 метрів. Звичайно, є санвузол та пральня-котельня.

Який будинок без зовнішнього комфорту? Очевидно, тільки бездарна халупа. Зруб «Магія Кіно» має в своєму розпорядженні просторою терасою (з вуличним каміном) площею 56,99 квадратних метрів. Посидіти на вулиці біля каміна – невимовний кайф, навіть восени і навесні тепло і затишно.

Тераса дозволяє в суворе зимовий час використовувати себе в якості навісу для автомобілів.

Круговий палацовий в’їзд крутий сам по собі, крім того – неймовірно зручний, коли ви повертаєтеся додому з численними покупками з магазину (у мене троє дітей, запевняю вас, я знаю, про що говорю).

Розуміння того, що такого під’їзду немає ні у кого, меркне на фоні елементарної зручності і багатофункціональності.

Перераховувати всі достоїнства було б довго і занудно. Так, зали першого поверху мають окремі виходи у внутрішній двір. Так, дві спальні розташовують виходами на балкончик. Так, зруб має неописані в цей пост приємні приміщення і бонуси.

Так, що гріха таїти, побачивши цей зруб один раз, ви його ніколи не забудете, а щасливі люди мають задоволення в ньому жити.

розповісти:

Схожі новини

Залишити коментар