Сайти з продажу типових проектів котеджів відповіді на гострі питання клієнтів

Сайти з продажу типових проектів котеджів – відповіді на гострі питання клієнтів

Сайти з продажу типових проектів котеджів – відповіді на гострі питання клієнтів

Звертаючись до послуг спеціалізованих студій, що займаються розробкою, просуванням і підтримкою сайтів в мережі, компанії (в особі керівника або менеджерів), які реалізують проекти котеджів, не завжди чітко уявляють як повинен виглядати за підсумками виконаної фахівцями роботи сайт. Але це лише менше зло! Найчастіше буває, що замовники висувають такі вимоги, які роблять збитковим дизайн, навігацію або можливості просування (а часом і все разом). У підсумку, погоджуючись працювати по жорстким вимогам клієнта, виконавці не в змозі повною мірою реалізувати свій потенціал, як фахівців і, відповідно, досягти того ефекту, який був би можливий при виробленні загального рішення.

Щоб такого не сталося при вашому спілкуванні з компанією, що займається створенням і просуванням сайтів, в даній статті ми дамо декілька рекомендацій.

Увага! Обов’язково до виконання!

Важливо розуміти, що всі переваги вашої компанії: послуги за найнижчими цінами, оригінальні проекти котеджів, які не під силу конкурентам, і т.д. – необхідно грамотно піднести вашим потенційним клієнтам. І якщо вже ви вирішили вести свою діяльність з використанням можливостей інтернету, то питань розробки сайту і його подальшого розвитку потрібно приділити особливу увагу.

Тому найважливіше значення має дизайн сайту. І тут не повинно бути дрібниць. Раз вже ви реалізуєте типові проекти, то повинні розуміти, що картинки і графіки проектів повинні бути відображені на сайті, причому в самому привабливому вигляді і з супутньою інформацією по характеристикам, цінами і т.д. Всі кольори повинні бути яскравими, позитивними, налаштовує на покупку, але не відволікаючими від головної інформації, що розміщується на кожній окремо взятій сторінці. Шрифти, колір фону, форматування повинні бути такими, щоб відвідувачеві вашого сайту було зручно знаходити і вивчати інформацію. Якщо ж ви не приділите належної уваги дизайну свого сайту (а, як ви знаєте по одягу завжди зустрічають), вважайте, велика частина потенційних клієнтів пройде повз, і не просто повз, а загортаючи до ваших прямих конкурентів, позбавляючи вас можливого прибутку.

Друге важливе питання розробка навігації. При створенні більшої частини проектів, як правило, навіть проводиться тестування сайту сторонніми особами, які не причетними до реалізації інтернет-сайтів. І вже за підсумками проведеного дослідження ліквідуються недоліки.

Для власників інтернет-сайтів, які продають проекти котеджів, найважливіше, щоб клієнт заповнив форму замовлення або ж зателефонував за вказаним телефоном з метою отримання інформації. Тому потрібно в першу чергу дати йому саме таку можливість. Але при цьому необхідно розуміти, що будь-який потенційний клієнт, незалежно від рівня його фінансового достатку, буде зацікавлений питанням підсумкової ціни. Тому при створенні сайту бажано розробити форму вибору проекту хоча б з наявністю елементарних параметрів: поверховості, квадратури, будматеріалів і т.д. Але чим більше цих параметрів, тим, відповідно, замовнику буде цікавіше експериментувати, підганяючи проект під свої фінансові можливості і переваги.

Велике значення має і якість контенту, розміщеного на сайті. Особливу увагу потрібно приділити головній сторінці, а також вкладках Про компанію, Послуги, як замовити, Способи оплати, Гарантії, Доставка, Контакти або їх аналогів.

Природно, необхідно грамотно підготувати сторінку, де будуть представлені самі проекти це і буде портфоліо компанії, яке зацікавлений відвідувач вивчить від і до. Якщо є можливість, то бажано підготувати сторінку з питаннями, які частіше за інших виникають у замовників, і відповідями на них. Справа в тому, що дзвонити менеджерам компанії по дріб’язкового питання замовник навряд чи стане, а можливість знайти на неї відповідь на самому сайті це монетка, перш за все, в вашу скарбничку: прояв турботи про відвідувача, відсутність необхідності відповідати по електронній пошті або телефону на стандартні питання.

По можливості бажано створити блок статей з відповідної тематики і періодично оновлювати його, доповнюючи актуальною інформацією. Це буде змушувати клієнтів до вас повертатися знову і знову, а також позитивно впливати на якість контенту, сприяючи більш ефективному просуванню сайту в інтернеті. Але якщо ви не є фахівцем у цій сфері, краще звернутися до послуг професійного копірайтера, який вивчить ЦА вашої ніші і підготує чіпкі статті.

Важливе значення має і відео-контент. Наприклад, можна замовити створення ролика, який спонукає користувача сайту стати потенційним клієнтом. В цьому випадку, звичайно, складно буде обійтися без професійних сценаристів, але воно того варте: як відомо, відео-контент більш ефективний ніж текстова інформація.

В інтернеті дрібниць не буває

Ми сподіваємося, що при прочитанні цієї статті, ви зрозуміли: в питанні створення сайтів з продажу типових проектів котеджів дрібниць не може бути. Потрібно враховувати всі нюанси, тому що кожен з них є сполучною ланкою загального ланцюга. Якщо ланцюг спочатку буде складатися з рваних неповноцінних шматочків або розірветься при реалізації проекту, то це відіб’ється опосередковано, як мінімум, на відвідуваності сайту і безпосередньо на прибутку компанії-власника інтернет-проекту.

Тому ще раз перерахуємо основні моменти, яким необхідно приділити увагу при розробці і просуванню сайтів з продажу типових проектів котеджів.

  • Загальний дизайн, кольори сайту, шрифти і т.п .;
  • Навігація;
  • Контент (текстовий і відео).

А тепер можете сміливо реалізовувати свої проекти. Удачі вам і вашому бізнесу!

Схожі новини

Залишити коментар